Ważne informacje

Najciekawsze informacje z sieci

Blog internetowy jako narzędzie promocji

brak komentarzy

Czy zbyt nachalne promocji lub zbyt duża ichniejszym ilość może zniechęcić czytelników bloga, do regularnych odwiedzin? Na własnym przykładzie, jestem w stanie powiedzieć, że tak. Przeglądając kilka blogów przez dobrych parę miesięcy zaobserwowałem, że na części z nich ilość reklam rosła bezpośrednio proporcjonalnie do ilości odwiedzin tego serwisu.

Tak więc ewidentnie autor połasił się na większą ilość pieniędzy. Jak się łatwo domyślić, efekt był całkowicie odwrotny do zamierzonego, ponieważ ilość odwiedzin drastycznie spadłą, gdy ilość reklam stała się na tyle uporczywa, że czytanie stało się katorgą. Widać, nie były to wyłącznie moje subiektywne odczucia, bo liczby pokazują, że realnie kilka osób zrezygnowała z czytania akurat tego bloga. Tak zatem ucząc się na błędach innych i analizując powyższy przypadek, warto właściwiepoprawnie się zastanowić nad strategią kampanii reklamowej na swoim blogu. Owszem promocji są potrzebne, ażeby umożliwić funkcjonowanie i utrzymanie własnego bloga, ale trzeba pamiętać o stosowaniu ichniejszym z umiarem, w końcu nie chcemy odstraszyć naszych stałych czytelników jak i tych nowych. W chwili obecnej blogów jest na tyle dużo, że łatwo zastąpić jeden z nich, innym. O odbiorców trzeba zatem dbać, nie można więc używać nachalnych reklam, utrudniających czytanie naszych publikacji. Polecam o tym pamiętać, ażeby nie narazić się potem na drastyczne ubytki w liczbie miesięcznych odwiedzin naszego bloga. Reklamy można wszak delikatnie wpleść w treść, lub użyć mniej nachalnych form niż wyskakujące obrazki.
Polecana strona: www.
Warto zobaczyć: http://www.caflore-elgg.dreamhosters.com/profile/kosakyan1057.

Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.